14.4.2014

Rakkaudesta !



Mulla oli mielessä aamuyöllä monta asiaa jota olisin halunnut sanoa...nyt tuntuu kuin ne eivät haluaisi tulla ulos. Pelon muurit nousevat. Mulle on selkeästi haaste kirjoittaa tästä aiheesta...

Mä olen tehnyt n.5.5 vuotta sitten erilaisia lupauksia ja valoja itseni kanssa liittyen parisuhteeseen. Päätin että alan rakastaa kaikkea ja kaikkia..Universaalisti.
Päätin etten tarvitse enää maallista suhdetta. Päätin että elämään saisi tulla enää yksi ihminen jonka kanssa elämän haluan jakaa parisuhde merkityksessä. Päätin monta juttua ja tein diilin universumin kanssa...Mikä hölmöläinen...hih..:)
Nämä päätökset ovat ajaneet mut siihen pisteeseen etten enää päästä ketään liian liki. Aloin miettiä näitä eilen kun istuin tatuointituolissa ja mun favourite tatuoija ihmetteli et miksi mulla ei ole ketään ym...
Vastasin että olen luultavasti liian sekopää! Vastasin et mä haluun vapautta...että olen ongelmamagneetti. Oliko ne totta, aloin miettiä? hmmm...

Mä koen että olisin valmis suhteeseen, mutta sitten taas en halua ketään..tai ainakin pelkään että tämä Ketään ei ole olemassakaan.
Kun olin nuorempi muistan että muhun oli helppo ihastua, nyt mulla on sellanen suojamuuri fyysisen rakkauden saralla että huhuh. Mä Toivon että voisin laskea sen ja rakastua...ihmiseen.
No itseasiassa olen nytkin rakastunut, sehän tässä "ongelma" onkin..olen ollut jo n. 5 vuotta...en vain paljoa kirjoita tästä koska monet eivät tajua rakkautta ilman parisuhdetta..ja asia on muutenkin toivoton :) No toivoton on kyllä minun suuhuni aivan väärä sana, sanotaan vaikka ennemmin...sekava <3
Multahan kysytään usein seurustelenko tai miksi en jne jne...No mielummin rakastan enkä ole suhteessa kuin että olisin suhteessa jossa ei olisi rakkautta. Minun kohdallani nämä eivät nyt vaan satu tällähetkellä kulkemaan käsikädessä :)

Tämä ei kuitenkaan stoppaa mun onnellisuutta, mutta on kuitenkin melkein ainoa asia joka saa mut joskus surulliseksi, ikävöimään. Kaikella on aikansa ja paikkansa, kuulen Enkelten kuiskaavan <3
En halua enää "perusparisuhdetta", siksi mun mielestä tämä mitä tunnen ja mitä mulla nyt on,on parempi..Yhteys, ja vaikka sitä ei olisikaan..luulen niin :D 

Haluan lapsenomaisesti uskoa että jokaiselle on se oma palanen..vaikka tiedän että jokainen on toiselle oikea..riippuen missä pisteessä kukin on. Minun pitäisi avata silmäni ja tutkia oman pisteeni ympäriltä keitä siinä on..:D
Enkä missään nimessä valita, mulla on huikea määrä rakkautta ympärillä, ihania rakastavia ystäviä ja perhe, joten Rakkaudesta ei ole puutetta. Mieli vaan haluaa ja haluaa ja haluaa....

Haluan yhteyden sydämentasolla, sen että mä tunnen kun mua ajatellaan ja toinen ihminen tuntee kun mä ajattelen häntä, mä haluan tuntea vapautta ja äärimmäistä rehellisyyttä, haluan Rakkauden jonka voin tuntea joka solulla...ja haluan myös arjen ja fyysisyyden. Haluan oppia ja kasvaa tämän ihmisen kanssa, oppia häneltä ja myös auttaa häntä kasvamaan....Keskusteluja ja hiljaisuutta...Voi näitä egon haluja, kun ne saisi hiljaiseksi ja olisi tyytyväinen kaikkeen ihanaan mitä ympärillä on <3
Tietysti nuo yllämainitut kriteerit voivat pelottaa joitain...Mutta loppupeleissä mä oon kuitenkin ihan "normaali" tyttönen..huumorintajuinen, sarkastinen ja kaksimielinenkin..niin ja sitten näen Enkeleitä ja värejä ihmisten ympärillä. Mun mielestä se on ihan sama jos mä näen..joku taas osaa soittaa, piirtää, hypätä pituutta..ihan sama. Se ei tee musta mitenkään yli-ihmistä, olen ihan yhtä inhimillinen kuin kaikki muutkin.

Yllättävää kuitenkin on myös se että kun tutkailen ympärilleni niin usein huomaan tämän: kun mies lähtee henkiselle polulle ja etsimään itseään sekä syvempää näkökulmaa elämään, naiset alkavat pyöriä ympärillä. Herkkä, ihana mies. Kun nainen tekee saman, miehet vetäytyy. Hassua. Vai vetäytyvätkö...Ehkä näin ei olekkaan, luultavasti se olen vain minä joka vetäydyn..käännyn sisäänpäin enkä osaa enää kääntyä ulos :D

Ehkä mä tässä ja nyt julkisesti viimein puran mun nunnalupaukset ja alan päästämään mielenkiintoisia ihmisiä ympärilleni, jätän mielen luomat kuvat mr.perfectistä ja antaudun tässäkin maailmalle ja sieluni johdatukselle. Heittäydyn. Toinen asia on itsevarmuus..sitä mun tulee oppia.
Mun astrologisessa kartassa on venus aktiivisena ja viime keväänä sen mukaan olisi ollut mahdollisuus johonkin hienoon suhderintamalla :) Huomasinkin sen, menin puihin ja sivuutin asian täysin...Pelkohan siellä taustalla on. Toisaalta ajatus esim. treffeistä saa mut melkein voimaan pahoin..kiusallista..epävarmuutta jne...ääh..siis pelottavaa. Mitäpä jos ihastuisinkin johonkin ihmiseen..se on se mikä minua todella pelottaa.
Ihmisen solut uusiutuvat täysin seitsemässä vuodessa..saattaa olla myös niin että mun elämä vaatii täydellisen uusiutumisen ennen uuden alkua. Ja siihen on siis enää vuosi <3



Joka rakkaudesta ei nouse ilmaan milloinkaan
se ei kappaleiksi liian korkeella mennä saa
nosta katse taivaaseen sieltä leijun hiljalleen
heliumpallo heliumpallo heliumpallo joka saa räjähtää...<3 <3 <3

1 kommentti:

  1. Hei!
    Löysin blogisi "sattumalta" ja olen saman tien kulkija kuin itsekin olet. Sinulla on kaunis sielu ja valosi loistaa kirkkaana. Muuttamalla "haluan" muotoon minulla on, magneettisi toimii paremmin ja hei, sulla on enkelit. Kyllä en johdattaa sut sinne sydänyhteyteen. Olen varma siitä. Jo se, että blogissasi jaat asioita rohkeasti avaa uusia ovia. Lähetän paljon iloa, valoa, ja enkeleitä kulkemaan kanssasi ja auttamaan sinua löytämään juuri sen mitä etsit.
    Namaste.

    VastaaPoista

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...