19.1.2013

Elämän pienet ihmeet ja Kiitollisuus.


Terveisiä lumoavalta metsäretkeltä..pimeä, hiljainen metsä yllään punainen taivas..valkea maa puhtaudessaan ja Enkelten turvallinen läsnäolo, mitä voi ihmislapsi enää kaivata? Paljonkin, vastaa mieleni sieluni hymyillessä tyytyväisenä.
Minulle tapahtui tänään asia josta olen vain uskaltanut uneksia..Olimme lapseni kanssa matkalla mökille kun satuin katsomaan kauas metsikköön, puiden keskivaiheilla säteili n. 2x2 metrin kokoinen valopallo. Pallo sisälsi eri värejä, sinistä, punaista, vihreää ja keltaista. Ummistin silmäni koska ajattelin kyseessä olevan jonkinsortin näköharha :) Avatessani silmät pallo oli edelleen metsänreunalla!!! Kyyneleet kihosivat silmiini liikutuksesta ja kohta pallo oli poissa. Tämä oli ensimmäinen "ilmiö" jonka näin fyysisillä silmilläni, aivan mahtavaakin mahtavampaa <3 <3 Niin lämmin ja kaunis kokemus <3
Kerroin pojalleni tästä ja hän tokaisi "niin..siis mitä ihmeellistä tuossa on? mä nään tosi usein värejä, välillä koetan napata niitä mutta koskaan en saa kiinni" Niinpä niin. Meillä aikuisilla ei ole edes materiaalia jolla lähteä purkamaan lasten maailmaa. Vaikka olemme itse olleet lapsia emme enää muista taikka koe asioita niin puhtaasti, selkeästi. Asiat ovat heille yksinkertaisia ja luonnollisia, toivon ja rukoilen että maailman paine tai minun näkökulmani eivät vaikuta lapseeni negatiivisesti. Vaikka itse koenkin Enkelit vahvasti ja kommunikoin heidän kanssaan,olen hyvin intuitiivinen ja teen energiahoitoja, vaikka kuljen vakaasti henkistä polkua ja yritän säilyttää lapsenmielisyyden, minulla ei ole samaa kokemusta asioihin kuin lapsella. Mieleni on jo niin vahva ja altistunut vaikutuksille, mielipiteille..ennen oman voiman ymmärtämistä. 
Mökillä Hermanni katsoi omista velho- korteistaan jokaiselle oman kortin. Hän luki tekstit suoraan kortista ja isäni sanoi hänelle "Muista kuunnella sydäntäsi ja suojelusenkeliäsi, ne kyllä aina varoittavat vaaroista. Niitä kuunnellessa opit myös tulkitsemaan kortteja intuitiivisesti" Leukani taisivat loksahtaa auki..kuulinko oikein?? Tiedän että isäni uskoo enkelihin mutta hänen kantansa minun vakaukseni suhteen on joskus ollut hyvin pelokas. Enkelit ovat tainneet  rauhoitella häntä <3<3 Kiitos, Kiitos!


Torstaiaamuna juuri ennen heräämistäni näin unta että Amma halasi minua lohduttavasti ja kuiskasi korvaani pehmeästi, niin että todella tunsin hänen ihonsa poskellani " Kali Ma, Kali Ma" 
Kali on muutoksen, luomisen sekä "tuhon" jumala, rakastava äiti joka kuvataan usein hurjana jumalattarena. Kali tunnetaan myös egon tuhoajana. 
Oi kiitos Amma, take my ego <3 Tämä kokemus tuntui niin todelliselta. Aina Amman vieraillessa unissani koen vahvasti että  hän haluaa minun ymmärtävän että Amma on luonani aina, kaikkialla. Uni kätkee sisäänsä aina myös jonkun ohjauksen, viestin <3


Ollessani Intiassa eräs ihana ystäväni oli nähnyt minusta unta jossa olin näyttänyt Ammalta mutta hän oli tiennyt kuitenkin sen olevan minä. Olin myös käynyt toisen ystäväni unessa, seissyt avoinna ja avuttomana..(kuten Amman sylissä yleensä tunnen itseni, avoimeksi ja "avuttomaksi", kuitenkin turvalliseksi Äidin syleilyssä)olin näyttänyt eriltä mutta hän oli tiennyt sen olevan minä. Tätä ennen hän oli nähnyt unta kolmesta leijonasta, pohdin onko tässä yhteyttä siihen että lapseni on horoskoopiltaan leijona ja hänen syntymänsä jälkeen elämääni tulleista ihmisistä yli puolet ovat leijonia..olen kuin leijonamuurin ympäröimä. Ihanat rakkaudelliset jellonat <3

Torstaina tapahtui myös eräs huvittava, blessed seikka. Olin lähdössä ystäväni kanssa autollani liikkeelle ja hän huomasi että minulta puuttuu takarengas autosta..Auto oli yhä nostettuna ylös tunkin, halkojen sekä joulukuusenjalan avulla :)) Tämä oli minusta hyvinkin huvittavaa!! Koen että enkelit ovat joutuneet tekemään tällaista etten voisi ajaa autolla silloin, että minua ja ystävääni varjeltiin joltain. <3 Kiitos Amma ja Enkelit <3

Halusin vielä tähän pikaisen kirjoituksen loppuun heittää sinulle muutaman kysymyksen..

Seuraatko sinä "kutsumustasi"?
Mitkä ovat suurimmat haaveesi?
Uskallatko luottaa intuitioosi täysin?
Luotko elämääsi sellaiseksi kun toivot sen olevan?

Pienet asiat <3 Mitä tahansa teet elämässäsi, tee se sydämelläsi <3

Rakkautta ja Enkelin kosketuksia sydämeesi, olet Rakas!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...