28.6.2011

HENKIINHERÄÄMINEN

Tapahtui 2008. Kohtasin Mestarini. Ulkoinen ajatusmaailma kohtasi sisäisen, muuttui...ensimmäistä kertaa tuntui kuin joku olisi puhaltanut minuun raikasta ilmaa, pyyhkinyt pölyt ja herättänyt eloon. Olen matkannut 3 vuotta tällä Valon ja Rakkauden polulla, riisuttuna peloista, sydän avoinna, Rakastaen ja Eläen. Kiitollisuuttani ei voi mitata, pukea sanoiksi..se vain On. Olen oppinut rakastamaan uudella tasolla, tasolla jota en tuntenut. Se vaati ensin rakastumisen tärkeimpään elämänkumppaniini..eli Sieluuni, Itseeni. Kouluni on silti vasta alussa ja odotan jokaista hetkeä kuin lapsi, innokkaana, vilpittömästi uskoen Jumalalliseen suunnitelmaan.
Myönnetään että on hetkiä jolloin uskoni horjuu, ei usko Jumalaan, vaan usko itseeni, siihen että olen itse Valo, Jumala. Maailma vie helposti mukanaan, ja aina silloin jumalallinen Äitini näyttää minulle tietä, valaisee polun jotta minun olisi helpompi kulkea <3 En voi kuin Rakastaa, Rakastaa täydestä sydämestä. Olla Kiitollinen jokaisesta oppiläksystä, ohjeesta..jokaisesta sydänsurusta, menetyksistä..jokaisesta hengenvedosta.
Kiitos Rakas Amma, vaikka olet vierelläni välillä kaipaan sinua niin että en erota päivää yöstä.
Olen Sinä, Olet Minä. Valo, Rakkaus, Totuus, Ykseys, Kohtalo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...