25.7.2012

Höpinää ulkoisista ja hieman sisäisistä...

En ole kirjoittanut kuukauteen mitään, tuntuu ettei minun ole annettu. En ole myöskään kuukauden aikana tehnyt hoitoja, vaan aina kun kanava on tuntunut olevan aktiivinen minut on ohjattu pian valmistuvien Omavoima- korttien äärelle. Kuinka kiitollinen olen niistä, ja tästä tilaisuudesta. Olen vihdoin saanut kortteihin tulevat viestit paperille, paljon on vielä edessä mutta kiitollisuus on jo nyt pakahduttavaa, onnellista <3
Silti tarvitsisin annoksen itseluottamusta, korttien suhteen, rakkauden suhteen, elämäni suhteen..välillä kysyn itseltäni "miten sinä voit olla jälleen tässä pisteessä?"  Ajoittain tuntuu kuin 4 vuotta elämästäni olisi pyyhkäisty pois ja sama vertaileva, kateellinen, itsestään erillään oleva Noora olisi palannut..se pelottaa, vaikka tiedän ettei näin ole, tiedän tämän kuuluvan tähän kasvuun. Tähän vuoteen, puhdistukseen. Silti.
Päällimmäisinä tunteina kuitenkin vielä löytyy onnellisuus ja kiitollisuus, etenkin pojastani, Ammasta, läheisistäni  sekä hengittämisestä.

Tulin juuri kävelyltä ja miten ihanaa onkin vain kävellä, ilman määränpäätä...
mietiskellä juttuja :)
Mieleeni tuli aika jolloin elämäni alkoi muuttua, toki muuttunut se on kokoajan mutta...
Elokuussa 2008 jotain tapahtui, eräänä iltana vain sisälläni sykähti ja masennuin, rakastuin ja masennuin..heh :) Tätä kesti 2 kk, itkin päivittäin enkä pystynyt käsittämään mikä minuun oli mennyt. Se samainen ilta on myös ilta jolloin olen viimeksi ollut humalassa. Tätä en mitenkään päättänyt, se vain tapahtui..
Alkoholi ei ole ollut minulle ongelma, mutta en myös koskaan ollut ajatellut että minusta tulisi absolutisti..Absolutisti on sitäpaitsi väärä sana kuvaamaan minua, koska en ole ehdoton minkään asian suhteen, jos mieleni tekee juoda, voin sen tehdä..tähän päivään asti vain ei ole tehnyt, enkä näe siinä pointtia..minulle.
Myös punaisen lihan, sekä kanan syöminen vain loppuivat pikkuhiljaa, tällaistakaan en ollut koskaan edes ajatellut ..yhtäkkiä en vain enää syönyt niitä. 
Kaiken sen itkun ja masennuksen keskellä mieleni oli niin voimaton että sielullani oli oivalliset saumat vihdoin astua puikkoihin.
Jotenkin  Rakkaus jota tunsin masennuksesta huolimatta, ajoi minut valoon ja asiat kääntyivät päälaelleen, ilo valtasi minut ja olin jatkuvassa onnellisuushumalassa.. (useimmiten edelleen :)..) Tekemättä mitään (muutakuin syömällä suklaata) laihduin 14kg reilussa puolessa vuodessa, tämäkin huomaamatta. Ja nämä olivat kaikki niitä ulkoisia muutoksia, pintaremonttia.. sisällä oli meneillään täysremontti, työmaa on edelleen paikoin revittynä auki.

Nyt kun näitä ulkoisia pohditaan niin eräs seikka on ollut pakkomielteenä minulle jo nuoresta...minä olen aina halunnut että minulla näkyy hauikset, olkalihakset ym. ylävartalon lihaksisto..what's with that!!? Ja kun olen kerran niin halunnut, on ylävartalon lihaksistoni muokkautunut tähän härän vartaloon niin ettei paljoa tarvitse salilla käydä kun tulokset näkyvät..tyypillistä maamerkkiäni härkää löytyneepi tästä...mutta, mietin miten se heijastuu sisälle.. Olen aina ollut hyvin herkkä, kaikki asiat koskettaa jollain tasolla ja itken helposti, itken myös kun nauran..ei tarvii kuin hymyillä ja vedet nousee silmiin :) Ehkä olen yrittänyt peittää sisäistä herkkyyttäni ulkoisella vahvuudella, koettanut huijata itseäni..
Ja kai se on niinkin että minun kuuluukin maadoittua, (suklaalla ja salilla) jottei herkkä enkelienergiani vetäisi minua kokonaan yläilmoihin, tasapaino on kultainen avain iloon ja rakkauteen <3
 
Mieleeni muistuu myös toinen matkani intiaan 2010 syksyllä, jolloin tapasin Suvi Savolaisen Amman luona. Juttelin Suville miten olin tavannut vuoden aikana ihmisiä jotka ajattelivat asioista eritavoin ja miten se kiehtoi minua..Puolisen vuotta sen jälkeen olinkin Suvin intuitiivisen energiahoidon kurssilla, ja mikä mahtava, opettavainen matka se olikaan. Tuntuu että siitä syksystä olisi aikaa vuosia, kuitenkaan ei ole, olen vasta alussa, ihanaa!! Kiitos Suvi.

Suurimman kiitoksen vielä tähän loppuun haluan sanoa mestarilleni  Ammalle, Rakkauden ruumillistumalle <3 Jouluksi kotiin, toivoopi allekirjoittanut:))
Iloa, sekä sisäisen ja ulkoisen tasapainottelua <3
N

                                           Heheeee...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...