14.5.2014

Viesti







Tässä pieni viesti muutamanpäivän takaa <3 Kirjoitusaikani menee tällähetkellä kirjan sekä luentojen kirjoittamisessa, joten blogissa saattaa olla hiljaisempaa. Muutokset puskevat jälleen elämässäni ja pyrin parhaani mukaan ja peloista huolimatta heittäytymään niihin. Enkelit ympärillä, Rakkauden meressä  velloen.... <3



  "Kun toimitte  egojenne varjossa, pelkäätte usein rakkauden olevan teiltä pois jos muut saavat sitä. Teidän tulisi muistaa että olette kaikki yhtä ja minun rakkauteni on teissä kaikissa. Anna itsesi elämän virtaan, äläkä yritä kontrolloida sitä, oikeat ovet avautuvat oikeaan aikaan, voit olla varma siitä. Kyse on hyväksynnästä, hyväksy elämäsi ja tilanteesi. Kun muutat asenteesi hyväksynnäksi, suuria energioita lähtee liikkeelle. Uskalla olla avoin mahdollisuuksille, ja tiedä että saat alati informaatiota vaihtoehdoista ja muutoksesta. Tällöin älä sitä käy pelkäämään, vaan tartu siihen sydämesi voimin. Epäily tuhoaa useampia unelmia kuin epäonnistumiset koskaan. Tiedä että muutos on sinussa ja se on tapahtuva.

Teette pitkän matkan pois sydämestänne ja luotte rajoja henkisyyden nimissä ennen kuin palaatte sydämeen ja muistatte miksi tulitte tänne, ennen kuin muistatte olevanne minä, ja minä olen Rakkaus. Matkalla tulette tuomitsemaan lähimmäisenne ennen kuin muistatte hänen olevan te. Ykseys, yhteys, yksilö, yhtä.

Olen valinnut jokaisen ihmiskokemuksen itselleni tarkasti ja ne toteutuvat teissä, teidän kehoissanne, teidän mielenne näkökulmista ja reaktioista. Kaikki tapahtuu juuri niinkuin on kirjoitettu. Ollessani energiaa Rakkaudessa, kokemukset fyysisyydestä, seksuaalisuudesta, materiasta sekä ihmistuntemuksista eivät minuun ylety, siksi koen nämä teissä ja te olette Minä."



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...