11.5.2012

Välähdyksiä menneisyydestä..tulevaisuudesta..tästä hetkestä


"Mitä valitsisit jos sinun ei tarvitsisi perustella tai selittää valintojasi kenellekään?"

Tämä lause on jumittunut päähäni ja toistelen sitä jatkuvasti mielessäni..mitä minä todella haluan, kuka haluan olla? Unelmat muuttuvat sitä mukaan kun itse muutun, eli kokoajan. Nämä ovat toki unelmia ulkoisesta maailmasta, mutta mitä onnellisemmaksi ne tekevät sitä lähempänä on omaa sisäistä maailmaansa ja totuuttaan. Ja mitä vahvemmin niihin, sekä itseensä uskoo, sitä enemmän vetää niitä puoleensa. Kaikki on mahdollista tässä upeassa Universumissa <3

Muutamia päiviä mielessäni on soinut laulu..laulu joka kuuluu ensimmäisiin itse kirjoittamiini, taisi olla kolmas ;) Olen aina rakastanut laulamista mutta arvostelunpelkoni on ollut, sekä on vieläkin niin suuri ettei kukaan muu kuin Hermanni ole koskaan kuullut minun laulavan niin kuin oikeasti laulan..sielusta. Lopetin bändissä laulamisen n.1.5 vuotta sitten, muistan miten niillä muutamilla keikoilla joita oli, oksensin ennen keikkaa..niin paljon hirvitti tilanne nousta muiden eteen ja tehdä sitä mitä rakastaa. Laulamisen rakastaminen ja osaaminen on ollut mulle aina ristiriita..:) mä en ole koskaankoskaan uskonut itseeni, en osaa edes nuotteja, pianoa soitan korvakuulolla ja sitäkään en ole tehnyt aikoihin vaikka piano tuossa vieressä makaakin. Aloin vuonna 2005 käymään poprockjazz-koulua ja siellä aloin kirjoittamaan biisejä, kaivoin niitä esiin ja jotenkin vasta nyt ymmärrän biisien merkityksen..mä olen kirjoittanut silloin biisejä ja laulanut tietämättä niiden merkitystä.
Eli eräs menneisyyden haave/haamu on laulaminen..haluanko sitä vielä? sitä en osaa sanoa, rakastan sitä mutta ehken uskalla antaa itseni unelmoida siitä enää.."Mene pelkojasi kohti, siellä ovat suurimmat unelmasi.."Enkelit kuiskaavat ..

Kolmas asia joka on putkahdellut mieleeni on asia josta en ole koskaan haaveillut, tai no ehkä joskus lapsena. Kirja, viime kesänä minulle alettiin valotasolta antamaan ohjausta kirjan kirjoittamiseen, ajankohtana "muutamien vuosien kuluttua" MITÄ,MITÄ?? enhän minä osaa edes yhdyssanoja, ja mistä kirjoitan!!! Sain 9 aihetta, jotka tulisivat kirjaan..kirja käsittelee henkisyyttä, Rakkautta, egoa, pelkoja ym. Näistähän on jo miljoonia kirjoja...kuitenkin minun totuuteni puuttuu. Nyt minut laitetaan ilmoittamaan tämäkin julkisesti jotta minun olisi vieläkin vaikeampi perääntyä. Olen laittanut tämän asian sivuun peloissani ja sulkenut oven..nyt se jälleen raollaan, muistuttamassa itsestään.
Ovatko nämä asiat linkkejä siihen ensimmäiseen kysymykseen mikä mielessäni on vahvasti?  Ovat tai sitten eivät ole, ihan miten Itse ne haluan tulkita :)

Viime viikolla vieraillessani mammani luona sairaalassa puhuimme ihmisestä jota Rakastan, ja jonka sieluun tunnen vahvan siteen, ihmisestä joka on minulle "tavoittamaton", mutta jonka sielu ilmestyy uniini kun pyydän. Samalla ihanaa ja raastavaa..sielulle ihanaa, mielelle raastavaa <3
Ihana Grandma sanoi:
" Noora, tähän ikään asti olen tullut ja voin kertoa että suuri osa unelmistani toteutui, mutta myös suuri osa on jäänyt toteutumatta, nyt olen huomannut että ne mitkä ovat jääneet toteutumatta, ovat jääneet syystä..en ole niitä todellisuudessa tahtonutkaan."
 Näin minäkin uskon, kaikella on tarkoitus ja kaikki on myös mahdollisuus saada, jos se on sielun eikä mielen tahto, unelmat jotka palvelevat Rakkautta toteutuvat. Sielu ei periaatteessa halua muuta kuin palata siksi mitä todella on, Rakkaudeksi.

Uskaltakaa unelmoida, sekä uskokaa itseennne vaikka muut eivät näkisikään samoin, olkaa omia kauniita Itsejänne, aina. Purjehtikaa kohti Rakkautta...  <3<3<3
Auringonsäteitä...

-N

Kohdataanpa vielä omia pelkoja ja laitetaan  tähän loppuun kyseinen oma biisi..joka tietysti on mielestäni kömpelöä sanoitusta ym. ala-arvoista ;)

" Mustavalkoiseksi elämää voi tuskin kutsua
aina joku lähtee jättää yksin riutumaan
pidä musta vain lujaa kiinni
hengitä hiljaa mun hiuksiini

Ja tiedän matkaasi hidastaa salaisuus
älä anna sen sua kohmettaa
vielä löydät sen valoisan
ja salaisuudet
ne avataan

Maailma on velkaa että  rakastat mua
niin kauan sinua odotin
Maailma on velkaa ettet unohda mua
jos hetkeksi sinusta irroitan

Jos et olisi minun luonani
siivet jäätyisi ja katoaisin pimeään
auringonvaloa pelkäisin
kivet kallioksi muuttaisin"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...