23.11.2011

Valmistuminen

Valmistuminen

Mä haluan kertoa mun Valmistumisesta..."korkeakoulusta"... Ja nyt tarkoitan vähän eri korkeuksia kuin tätä  3D koulutusta..hehee :)  Intuitiivisesta energiahoidon koulutuksesta..sielunkoulusta <3 Mä olen niin Onnellinen että pakahdun kun ajattelenkin sitä. Valmis en todellakaan ole pitkään aikaan, mutta valmiimpi kuin koskaan ennen, valmis Elämään sieluenergiassa, Rakastamaan sieluenergiassa, työskentelemään sieluenergiassa <3
Valmistumispäivä ei todellakaan ollut mulle helppo..edellisenä päivänä vihjailtiin että "loppukoe" olisi mulle seuraavana päivänä, ja mikä yö sen jälkeen olikaan. En nukkunut, ja sen hetken kun torkahdin, pyörin ja näin painajaisia. Vihjeen jälkeen ei tuntunut illalla mitään "pakokauhua" ja kaikki tuntui olevan loistavasti, kuitenkin mielen ja egon näkökulmasta maailma meni ihan sekaisin..vierestä seurasin miten mun mieli alkoi sortua, pelkäämään. Aamulla se oli saanut niin suuren otteen että suoraan sanottuna mua v*tutti kaikki, teki mieli vaan karata etten joutuisi kohtaamaan pelkojani. Ensimmäiset 4 tuntia itkin, oksetti, ja sarkastisesti yritin paikkailla itkuani ettei kukaan huomaisi pelkoani..heh..ei tainnut onnistua. Mulla ei ole edes tarkkaa mielikuvaa päivästä.  Loppupäivästä Suvi pahoitteli ja sanoi että "sori vaan Noora nyt se on edessä, vaikka ootkin edelleen reaktiossa."  Olin luultavasti pelannut sen varaan että jos oon reaktiossa en joudu pelkojeni keskelle..mutta toisin kävi, Luojan Kiitos!!!  Ajattelin ensin et ei tuu mitään, miten mulla olisi mikään kanava auki kaiken aamusen jälkeen, tässä se tuntuu varmaan aika kevyeltä mutta aamu oli mulle todellisuudessa rankempi kuin mikään asia moneen vuoteen. Mä oon yleisesti ottaen Valon lapsi, koetan Rakastaa täydestä sydämestäni kaikkea ja kaikkia, siksi ne aamuiset fiilarit oli mulle vieraita ja satuttavia..kuitenkin opettavaisia. Mutta siinä toimiessani kanavana tunsin Enkelieni sekä Amman läsnäolon, hyväksynnän ja Rakkauden. Jopa reaktiosta käsin pystyin kanavoimaan ja tuntemaan helposti toisen energiat, mikä täyttymys <3 On uskomatonta miten oppii tuntemaan mitä energiaa ihmiset edustavat, ja jo puhumatta sanaakaan saat käsityksen mitä ihmisen mielessä tapahtuu..wow. Kaikki tämä oli mulle vielä 3 vuotta sitten  waaaayyyyy tooo much, nyt en osaisi elää muulla tavalla. Välillä on jopa vaikea ymmärtää miten jotkut ajattelevat asiat niin "monimutkaisesti", sieluenergiassa on hienoa juuri se että kaikki on selkeämpää, kauniimpaa ja yksinkertaisempaa, koska Sielu on se joka olet ja sen potentiaali on ääretön.. ja sen yli.
Mulle on näytetty erinäisiä asioita mitä mun tulee alkaa tekemään ja tiedossa on suuria muutoksia, mutta kaikki tapahtuu kun on niiden aika. Olen maailman onnellisin saadessani toimia Valon lähettiläänä vieläkin vankemmin ja saan jakaa Rakkautta yhä useammalle kauniille ihmishengelle. En voisi pyytää enempää...ja silti pyydän..Rakastan Sinua Aina, ja Maailma on silloin Kaunis <3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muuttumattomuus muutoksessa- True Essence

Tässä kirjoituksessa haluan jakaa eri vaiheita esim. "henkisellä" polulla, sekä omaa matkaani joka uusille tuttavuksille saatt...